滋賀レイクスターズ プレイヤーズブログ

We love our fans

#32 ジュリアン・マブンガ

This past weekend, we had an opportunity to host a few fans for an event. It was nice to interact with all of them and enjoy some food and just be ourselves around some of our fans. The amount of support that the Lakestars fans have shown in this year is so amazing to me! Words cannot express my true feeling of happiness towards you for being behind us all season. We continue to fight for you every single practice and every single game. With games against Sendai coming up, we look forward to going to their gym, playing hard, and trying to come back home with some wins!

ファンの皆さんを愛してます

先週末、私たちはファンの方々をイベントでおもてなしする機会がありました。その場の皆さんと交流しながら食事をし、ありのままの自分たちでいられたことが良かったです。今年のレイクスファンの皆さんの応援は計り知れず私はとても嬉しく驚いています!皆さんが私たちの背中をシーズン中ずっと後押しして下さっていることに私は本当の幸せを感じており、その想いは言葉では表せません。私たちは1つ1つの練習、そして試合で戦い続けます。仙台戦が近づく中、彼らの体育館に乗り込み、ハードにプレーし、ホームに幾つかの勝利を持ち帰れることを私たちは楽しみにしています!

#32 ジュリアン

We love our fans

同じカテゴリー(#32 ジュリアン・マブンガ)の記事画像
日本語もっと勉強します!
皆さん、ありがとうございます!
Keep fighting
No more breaks
One day at a time
Second Half
同じカテゴリー(#32 ジュリアン・マブンガ)の記事
 日本語もっと勉強します! (2017-05-11 19:47)
 皆さん、ありがとうございます! (2017-04-21 21:07)
 Keep fighting (2017-03-28 11:34)
 No more breaks (2017-03-11 09:30)
 One day at a time (2017-02-06 21:38)
 Second Half (2017-01-16 20:59)
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。